luni, 28 aprilie 2008

plec in Estonia o saptamana

Plec maine pentru o saptamana in Estonia, si Letonia, si poate si Finlanda sa vedem :)

Am inteles ca Tallin e foarte frumos primavara dar stiu ca nici Riga nu e de lepadat si Helsinki e de asemenea foarte misto :) Sper sa am timp sa le vad pe toate ca programul meu e ocupat din 1 pana in 5 iar daca plec de maine si ajung tot maine, pana joi am timp sa fac una alta :p

O sa plec cu trei avioane, Cluj - Budapesta - Berlin - Tallin, dar cred ca mai bine alegeam sa ma duc prin Dublin(Irlanda) pana in Riga ca si asta e foarte aproape de unde trebuie sa ajung actually(Parnu) chiar daca e in alta tara :p

O sa fie super, plecam doua persoane din Cluj respectiv eu si Cipri si mai multe din tara, si si mai multe din Europa :D:D:D:D

In total o sa fim aprox. 100 de oameni mai "batrani" care mergem pentru un program mai lejer de alumni din organizatia din care fac parte(BEST - http://best.eu.org/) si peste 400 de oameni care merg la General Assembly cu sedinte in plenara de dimineata pana seara si chefuri monstru de seara pana dimineata... eh, asta e :) am muncit si noi la vremea noastra(teoretic :p)

Mai am si alte lucruri de facut legat de munca dar se pot face cu internet banking si o intalnire doua :)

Va salut si va dau de veste cand mai trece timpul si mai am news.

PS: nu sunt inca foarte obisnuit cu acest blog si cu sentimentul de a impartasi ce gandesc zi de zi, si o sa dureze putin pana cand ma obisnuiesc dar cu timpul o sa postez mai des si mai bine :)

Niciun comentariu: