miercuri, 14 mai 2008

updates 14/05/2008

Salut!

Am revenit din minunata Estonia si dupa cele vazute atat cu grupul meu cat si ca un simplu turist, pot sa spun ca e o locatie de vizitat, atat ea cat si Letonia. Tallinn e un oras foarte frumos in centrul sau vechi si modern in centrul nou, si cu siguranta ai multe de descoperit cateva zile. Riga e un oras de asemenea foarte frumos, mai spatios ca Tallinn in centrul sau vechi.

Am prins o vreme super, pe toata perioada cat am stat de parca nu eram mult mai aproape de polul nord decat de acasa, si am putut sa ne bucuram de tot timpul pe care l-am avut. Ba mai mult, am dat skip la cateva ore de somn pe noapte ca sa ne ocupam timpul cu alte activitati, ca deh, si acasa poti dormi.

Printre altele, dupa ce m-am intors am inceput lucrul la
http://bestalumni.ro/
ca siteul vechi s-a pierdut, sau nu l-am gasit eu :) Incep sa se vada ceva rezultate dar vor aparea mai multe intr-un viitor apropiat.

Limpa merge de zbarnaie, situatia e buna, nu sunt probleme tehnice, oamenii sunt happy.

La birou parca s-a stat cat am fost plecat(de ce oare?), uneori am senzatia ca sunt singurul care munceste, dar nu cred ca e asa.

Am o sedinta la BEST acum, si dupa cred ca ma duc la un chef.

Salut!

Niciun comentariu: