luni, 21 iulie 2008

Orange si Sfintii

Cu siguranta stiati ca Orange va ofera minute gratuite sau bonus cu ocazia zilei de nastere si cu ocazia zilei de nume dar cea ce nu stiati ca nu cu ocazia zilei oricarui nume. Se pare ca Orange recunoaste doar o parte din Sfintii de pe Calendarul Crestin Ortodox si doar in acele dati ofera minutele respective anumitor persoane, ca daca intr-o zi pica mai multi Sfinti, se ofera minute doar la cei care au numele corecte.

Sa fie asta discriminare sau doar capitalism? Cred ca e partea a doua. Dar ceea ce e funny e ca o operatoare mi-a propus sa trimit o sesizare sau reclamatie, "cum vreau sa ii zic eu", la serviciul.clienti@orange.ro, sesizare scrisa de mana(!) si atasata la mail, nu scrisa pe calculator, in care sa ii intreb de ce nu recunosc si Sfantul Ciprian care are trei zile pe an sau alti Sfinti daca ma intereseaza soarta lor in lumea condusa de Orange.

Oare cum ar suna o asemenea "sesizare"? Fac o incercare(scurta) in cele ce urmeaza:

"
Buna ziua,

Ma numesc Ciprian Pantea, domiciliat ... cu numarul 074..., doresc sa atrag atentia ca dumneavoastra nu ati bagat de seama ca in Calendarul Crestin Ortodox sunt mai multi Sfinti decat ati vazut dumneavoastra. Printre acesti Sfinti se numara si Sfantul Ciprian care nu e recunoscut de dumneavoastra ca fiind Sfant conform spuselor unei domnisoare de la serviciul clienti. Oare Biserica Ortodoxa stie? Daca stie care e pozitia sa in aceasta privinta? Am un prieten pe nume Petre Gavril care primeste minute gratuite de trei ori pe an(zi de nastere + doi Sfinti) si mie nu mi se pare corect ca si eu ma duc la biserica si voi va bateti joc de Sfantul meu.

Cu stima si credinta in Dumnezeu si in Orange,
Ciprian Pantea
"

Cand scriu aceste randuri vad o gramada de probleme de diferite tipuri si stiu ca pe cat de aberanta pare situatia, pe atat de serioasa poate fi...

Niciun comentariu: