joi, 20 noiembrie 2008

Sfarsitul de an si criza mondiala

Vine sfarsitul de an si vin si sarbatorile si vin si nevoile mai mari de bani decat in alte luni... am auzit ca diverse firme disponibilizeaza sau pun persoane in somaj, sau platesc foarte putin cu promisiunea ca o sa plateasca la loc cand va trece criza. Asta imi suna ca cei mai afectati sunt angajatii de toata criza chiar daca vina nu e a lor. O prietena mi-a spus ca nu o sa primeasca bonuri de masa, prima de craciun si o sa ii si reduca salariul cu 25% in decembrie din cauza crizei globale. Now that sucks(sorry).

Am auzit de la unii ca urmatorii doi ani vor fi critici si ca trebuie sa avem mare grija sa ne mentinem pe linia de plutire, fara sa ne gandim la nebunii de genul, expansiune...

Anyway e foarte riscant pentru investii, si toata lumea umbla dupa cash mai ales acum ca bancile dau bani mult mai greu si chiar daca dau, dau cu niste dobanzi foarte mari si faine.

Sfatul meu e sa avem grija de banii lichizi si de sursele de venit stabile si sa nu facem nimic care sa ne pericliteze siguranta in momentul asta de criza internationala.

Niciun comentariu: