duminică, 28 decembrie 2008

Craciunul...

Acesta e primul meu post din flock directly... se pare ca flock se poate integra cu o gramada de platforme de blogging dar inca nu imi dau seama cat de utila e aceasta functionalitate pentru mine avand in vedere ca folosesc si alte browsere... actually am 7 browsere instalate pe sistem si folosesc 3 din ele in acest moment(opera, flock, firefox) si mai folosesc si pe restul pentru taskuri mai specifice.

Si cum e cu Craciunul? Eu sunt foarte foarte plictisit si obosit... culmea! Cu sarbatorile vin si zilele libere, si ce stie sa faca romanul? Sa manance si sa bea in exagerare. Am fost foarte fericit aseara ca am avut motiv sa ies in oras sa ma intalnesc cu Klin si am iesit din casa dupa doua zile.

Am pus 4 kg pe mine cu Craciunul. 4kg! Nu am facut nimic altceva decat sa mananc si sa ma uit la filme si sa ma uit la tv si sa dorm. Ba da, am mai fost la colindat in noaptea de Craciun si am mancat si am baut ca un porc. Oare asta inseamna craciunul pentru noi? E drept ca am si colindat si m-am simtit tare bine alaturi de prieteni, dar totusi cred ca 2 kg din cele 4 vin din seara de Craciun :)

Fiecare dintre noi isi lasa de facut cateva lucruri importante pe cand or avea timp, si basically avem timp de sarbatori, ca atunci avem zile libere, dar suntem asa de umflati de mancare si de plictisiti de filme si tv ca nu avem nici un chef sa facem ceea ce ne-am propus de atata timp.

M-as mai uita la un film sa scap de plictiseala.

Limpa.ro a primit un flood de la un baietzash din Spania, roman de altfel, dar stabilit acolo se pare. Nu cunosc prea multe detalii si nici nu conteaza asa mult, cert e ca siteul a avut probleme de Craciun si multa lume s-a plans si a dat vina pe tip(Zeus). Problemele s-au remediat dupa cum pare, asa ca siteul merge inainte.

Vreau sa muncesc zilele astea sa recuperez lucruri pe care le-am lasat in urma dar asa mi-e o lene si o groaza si nu ma pot concentra incat ma rezum la a ma uita la filme si seriale si tv. Damn! Oare cum se face ca desi dorm toata noaptea si toata ziua, mi-e somn si sunt obosit? Mama zice ca e oboseala adunata, eu cred ca e lipsa de activitate si incetinire a functiilor mentale si o supraincarcare a sistemului cu mancare ce trebuie procesata, fapte care duc la o incetinire masiva a organismului si o stare de indispozitie generala.

Oare e prea negru postul asta?

Oricum, ceea ce e important e ca incepe un nou an, superb dupa aparente, oriunde sunteti sa va distrati si sa va simtiti bine alaturi de prieteni si familie si sa va faceti lista de dorinte(rezolutii?) pentru anul nou, si de data asta sa nu uitati de ea si sa va tineti de ea, si in fiecare luna sa o verificati ca sa ajungeti unde doriti! Si nu uitati, cu pas mici sau mari, nu conteaza, conteaza sa nu va opriti!

PS: flock nu a importat tagurile din Blogger, nashpa...
Blogged with the Flock Browser

Niciun comentariu: