joi, 8 ianuarie 2009

HD Streaming

Ati auzit de vimeo.com? Sunt ca youtube si probabil ca multi altii, dar la astia am gasit categoria HD pentru prima data si am ramas foarte impresionat. Acum nu m-am uitat in detaliu dar se pare ca streamul e flv si se vede superb. Daca asa va arata streamul viitorului(si cu siguranta asa va arata) atunci e superb.

Si daca tot suntem in mijloc de iarna si nu este pic de zapada pe niciunde va arat un filmuleţ hd ca sa vedeţi şi voi ce am văzut şi eu :)





Snow - 5DMkII Test from Eric A Anderson on Vimeo.

Update: tocmai am observat ca de fapt ceea ce am inclus eu in blog nu e varianta cea mai buna... daca mergi cu mouse-ul pe ea arata in partea dreapta ca "HD is off" ceea ce inseamna ca HD is off... va rog sa dati click pe film sa mergeti la vimeo pe site sa vedeti varianta HD :)

Un comentariu:

Anonim spunea...

superb...nimic mai mult